Welkom op mijn reisblog!

26 juni 2013 - Chichiriviche, Venezuela

Welkom allemaal op mijn reisblog! Ik ga deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van mijn reis. Kom dus af en toe gerust eens piepen voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je echt helemaal niets missen en gemakkelijk op de hoogte blijven van mijn belevenissen? :) Meld je dan aan voor mijn mailinglijst! Dadaaa

1. Stroobants Myriam:
    27 juni 2013
    Tabi,dat is een geweldig idee.Nu voel ik nog wat korter bij u,lees ik al wat je beleeft,mooie dingen,misschien soms van die dingen die ik liever niet zie,zoals van die slangskes;En zo heb jij toch ook weer wat meer feeling met het thuisfront en blijven de banden tich goed aangespannen
    proficiat
  2. Tabi:
    27 juni 2013
    Bedankt! Ik vond dat het tijd was om na al dat gereis en gezwerf van hot naar her eens een verslag te beginnen voor diegenen die het graag volgen en voor mensen die zelf ook reizen en Venezuela misschien als volgende bestemming hebben gekozen. Op die manier kunnen we ook ervaringen uitwisselen. :) Veel plezier ermee!
  3. Jelena Verschueren:
    27 juni 2013
    Heel leuk! Ik volg mee :)
  4. Tabi:
    28 juni 2013
    Leuk dat "jullie" meevolgen, Jelena ;)
  5. Naomi:
    28 juni 2013
    je hebt toch al meer landen bezocht, of is het pas vanaf nu gezien :-) ?
  6. Tabi:
    30 juni 2013
    Ja dat klopt, het begint pas van nu te lopen :)
  7. Bidee Jean:
    30 juni 2013
    dag Tabi

allee we zullen mee genieten
  8. Tabi:
    1 juli 2013
    Da's goe Papa! :)
  9. Micha:
    18 juli 2013
    Wauw! Wat een leuke foto's en verhalen al :D! Ik voel me vereerd dat ik ervan mag meegenieten :-).
  10. Tabi:
    19 juli 2013
    Michos! Ik dacht even dat je zei 'Miauw!' :D Ik ben ook heel vereerd dat je onze avonturen meevolgt. En wie weet, misschien schrijf ik ooit nog een artikeltje over jouw avonturen in Venezuela! Mi casa es tu casa ;)